Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op kenmerk
Zoek op smaakprofiel
Zoek op prijs
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras
  U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Bezorgen


Wie bezorgt mijn bestelling?

De bezorging buiten Rotterdam wordt geregeld via PostNL. Bestelling binnen Rotterdam worden, wanneer mogelijk, veelal bezorgd door Wijnkoperij Platenburg zelf. 

Bestellingen in Rotterdam ontvangen daarom doorgaans geen track-and-trace, omdat we deze wijnen veelal bezorgen met eigen chauffeur. Voor bestelling die door onze Platenburg chauffeur bezorgd worden is het dan ook NIET mogelijk om een tijdsindicatie aan te geven. Bestellingen buiten Rotterdam versturen wij altijd via PostNL*. 

* Via de track-and-trace code die u van PostNL ontvangt, is het mogelijk u uw order volgen.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt. 

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen.  Neem in dit geval contact met ons op.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Het is wel mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen. In de onderstaande landen is het mogelijk een bestelling te laten bezorgen:

  • Overal in Europa

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij het afrekenen kunt u bezorginstructies doorgeven door uw voorkeur te noteren in het opmerkingen veld. 

Even geduld a.u.b.